divendres, 17 de juliol del 2009

IMATGES DE PRESENTACIÓ




26 comentaris:

  1. No acabo de entender las dudas de José Luis ¿por algún motivo que se me escapa, este proyecto ha de merecer una discriminación diferente al que ha permitido la construcción -entre otros- del Hotel Vela de Ricardo Bofill?

    ResponElimina
  2. Mola, pero dudo que se lo dejen hacer. :(

    ResponElimina
  3. Crec que aquest és un projecte increïble. Tinc dubtes respecte una qüestió fonamental i que espero que no se os escapi i és l'estudi de la sonoritat a l'estadi. en l'actualitat el problema del Camp Nou és que el so del públic s'escapa per la forma del camp i dona la sensació de que s'anima menys encara de lo que es fa.
    Crec que és algo que heu de tenir en compte.

    Com he dit, el projecte és al·lucinant, però em sembla que "el poderoso caballero don dinero" marcarà la línea a seguir...
    No baixeu els braços!!!

    ResponElimina
  4. Poseu més informació del projecte. Gràcies.

    ResponElimina
  5. es bona idea aquet estadi , y es pot tenir el mar aquet estadi perque no esta a la costa esta dintre del mar , seria el estadi me emblematic del mon , perque el estadi de foster no m'agrada. REFERENDUM DE TOTS ELS SOCIS PER EL ESTADI NOU.

    ResponElimina
  6. Una pena que sólo se pueda ver el blog en catalán, yo, como los miles de culés no catalanes estaríamos interesados...

    ResponElimina
  7. Volem l'Estadi del Foster a sota l'aigua, serviria de base per l'illa.

    En serio es un projecte sensacional que portaria encara més gent de tot al món a Barcelona, es rentabilitzaria sol, com l'opera de Sidney, La torre Eiffel, etc....

    ResponElimina
  8. Estoy de acuerdo con Miguel. A mi aún me cuesta entender el catalán.

    Espero que le deis una gran repercusión al proyecto para presionar al ayuntamiento y alos dirigentes actuales del Barça. ¿Han opinado ya estos últimos?

    Si conseguís que algún candidato a las próximas elecciones del Barça abandere el proyecto seguro que gana las elecciones y lo construye.

    Espero que nos mantengais informados.

    ResponElimina
  9. Fantastico, sacado de la idea del Hotel de 7 estrellas de Dubai xD

    Uniros a http://www.comunidadfcb.com

    ResponElimina
  10. Gracias a todos por vuestros comentarios. Os informo que desde el equipo que ha redactado el proyecto ya estamos trabajando para poner el contenido en castellano. El objetivo es que esta idea llegue a cuanta más gente mejor, Os mantendremos informados

    ResponElimina
  11. Fantastico! Me encantan la forma de las gradas y la ubicacion. En los proximos años estas islas artificiales seran bastante comunes (p. ej. el hotel Vela). Seria un icono mundial y atraeria incluso mas visitantes que el actual.

    ResponElimina
  12. Creo que es la mejor idea que he visto en muchos años. Ahora para encontrar aparcamiento en el Camp Nou has de salir de casa 3 horas antes. No os desanimeis por los comentarios tan negativos que se van viendo. De esta manera todos los socios tendríamos asiento asegurado.

    ResponElimina
  13. Felicitats! Jo també soc soci i trobo una proposta fantàstica. Amb tota la pena que ens faria als culers deixar el Camp Nou, el canvi a aquest nou estadi (Illa Barçalona) seria menys traumàtic i estic segur que tindria del consens de la majoria de la massa social. A més suposaria la construcció d'un estadi modern, únic i emblemàtic per a la ciutat de Barcelona. Feu-ho arribar a la directiva blaugrana i, per poc que pogueu, feu-ho realitat. Sort i endavant!!

    ResponElimina
  14. Muy buena propuesta, muy bonito. Me gustaria de saber si es un encargo del club o una proposta personal y indepediente. Ademas podrian publicar los planos, secciones y alçados deste proyecto.

    raafbcn

    ResponElimina
  15. Felicidades!!!

    Proyecto fantastico, unico y muy de Bacelona.
    Nuestra ciudad siempre se h destacado por sus innovaciones arquitectonicas y como no por su deportividad. Demostramos al mundo con los juegos del 92 lo que podiamos organizar y lo bien que salio. Ahora, con este proyecto esta illa une la arquitectura, la deportividad y la innovacion. Ademas, sera muy importante para la muy posible quarta pista en el aeropuerto del Prat ya que Barcelona tiene que ganar terreno al mar.
    Ahh, si el jeque de Dubai conoce este proyecto se lo lleva.

    ResponElimina
  16. Ya se hizo un proyecto de una isla en el mismo lugar.
    Un proyecto pionero hecho por el arquitecto Barcelonés Javier Barba.Proyecto del año 1992,hecho con criterios de sostenibilidad y dirigido a vivienda para jóvenes, que además generaba un puerto ,una zona de ocio y una nueva playa.
    Si lo quereis ver ir a :

    http://www.bcarquitectos.com/esp/poblados.asp?h=0&keyCasa=4&keyFoto=87#

    ResponElimina
  17. Una idea genial,hem de donar pas a les propostes de la gent d'aqui.
    Una idea genial,hemos de dar paso a las propuestas de las personas de aquí.
    Esto lo ha escrito JOSEFINA.

    ResponElimina
  18. Un proyecto precioso, ¿vais a poner más imágenes? Estoy ansioso por ver temas como el aparcamiento, los accesos, esos miradores, las dos gradas...

    Algo así se debe tardar mucho en construir ¿verdad?

    Ánimo a ver si el club se echar para adelante, y gracias de antemano si os decidís a publicar los contenidos también en castellano.

    Un saludo desde Extremadura.

    ResponElimina
  19. Tinc un dubte ? Per accedir-hi caminant fins el camp, no ens "axixarrariem" de calor, amb un clima com el que tenim actualment ? Potser una bona filera d'arbres per protegir-nos del sol? Si no he interpretat bé els planols, perdó Sr. Emili Vidal. El Sr. Ot deu ser el centre d'atenció del seu cole. Quin orgull ¡

    ResponElimina
  20. Me encanta!!!! Pero los malditos ecologo-fumetas del ayuntamiento pondrían el grito en el cielo de nuevo... Si ya se han cargado la iluminacion de la torre Agbar por contaminación lúminica, cómo van a dejar semejante belleza frente a la costa barcelonesa?

    ResponElimina
  21. Es un projecte molt molt interesant, per al barcelonisme entès de la banda futbolística, i del barcelonisme com a ciutadà d'una ciutat pionera i innovadora com ninguna i amb una capacitat de remodelació i aprofitament dels recursos.

    El tema econòmic depèn sobretot del que es pugui treure de la venta dels terrenys del Camp Nou (ara podríem dir Vell)els quals es tindrien que vendre amb un gran projecte urbanístic darrere que ilusioni al ciutadà i a la vegada de la venta de terciari en el propi camp de l'Illa i a la vegada crec que podria se clau crear una quantitat important i ben ubicada zona per empreses, negocis, vip's, etc. que facin que les empreses inverteixin en el projecte ins hi tot abans de que estigui construït aportant capital amb la "compra" d'una bona instalació allà dins per la seva empresa.

    Unes preguntes: Hi ha algún tipus de llei que no permeti que es pugui construir?

    El soci hi podrà arribar amb facilitat?

    El projecte de Norman Foster es podrà tirar endavant?

    I ara la pregunta més clau: el Sandro Rossell hi està d'acord? Si es presenta amb una bona proposta esportiva i el projecte guanya de carrer i tot Barcelona i Catalunya hi guanyarà.

    Moltes gràcies.

    ResponElimina
  22. Es podria ficar unes hèlixs al passadís que va de la platga a l'estadi que aprofitant l'aigua del mar proporcionés l'electricitat necesaria de tot el complexe i així fos un estadi totalment eficient i amb el mínim impacte sobre el medi, excepte el visual, però crec que es bonic i respecta la costa, o sigui que no seria lleig...

    Gràcies un altre cop.

    ResponElimina
  23. Seriem l'enveja del món censer!

    Endavant Emili!

    ResponElimina